E-mail
Hasło
pamiętaj mnie
E-mail

Dodano do koszyka


kontynuuj zakupy zobacz koszyk


kontynuuj zakupy
akceptujemy:

Pomoc

_potrzebujesz pomocy przy korzystaniu z naszego serwisu?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio i zadaj pytanie mailem – hello@boxforfox.pl. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. W między czasie prosimy o zapoznanie się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania w dziale: "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA".

_najczęściej zadawane pytania:

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?
3. Czy dodanie produktu do koszyka jest jednoznaczne z jego zakupem?
4. Czy mogę odebrać zakupy osobiście?
5. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
6. Czy mogę zmienić zamówienie?
7. Co to jest Eko Efekt?

1. jak złożyć zamówienie?

Przeglądaj artykuły w naszym sklepie, które dla ułatwienia są pogrupowane w odrębne kategorie. Interesujący produkt możesz obejrzeć dokładnie na karcie produktu i na załączonych zdjęciach. Naciskając przycisk „koszyk” dodajesz wybrany produkt do swojego koszyka z zakupami. Po zakończonej wizycie w sklepie, przejdź do strony „koszyk” w prawym górnym rogu strony. Następnie sprawdź ilość dodanych produktów i wybierz sposób płatności i dostawy.

2. czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Sprawdź dokładnie czy zamówienie jest takie jak sobie tego życzysz. Jeśli cokolwiek się nie zgadza skontaktuj się z nami! Jeśli będzie taka potrzeba (np. Twoje zamówienie jest niestandardowe, duże i wymaga zapakowania w kilka przesyłaek) skontaktujemy się z Tobą.

3. czy dodanie produktu do koszyka jest jednoznaczne z jego zakupem?

Nie. Możesz wkładać do koszyka dowolną liczbę produktów a następnie możesz modyfikować jego zawartość. Wychodząc z naszego sklepu nie musisz opróżniać koszyka, przy następnej wizycie w naszym sklepie możesz dokończyć poprzednie zakupy (przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików cookie). Dodawanie produktów do koszyka to dobry sposób na podliczenie swoich zakupów. W koszyku automatycznie sumowane są ceny produktów uwzględniające aktualne promocje i przesyłkę.

4. czy mogę odebrać zakupy osobiście?

Istnieje taka możliwość. Nasz sklep jest w Warszawie. Skontaktuj się z nami i umów na dogodny termin odbioru zamówienia.

5. jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jeżeli produkt dostępny jest u nas w magazynie, czas oczekiwania wynosi do 7 dni roboczych.

6. czy mogę zmienić zamówienie?

Każde zamówienie można zmienić do momentu skompletowania go w naszym sklepie. Skontaktuj się z nami w tej sprawie jak najszybciej - po wysłaniu produktu zmiany nie są już możliwe.

7. co to jest Eco Efekt?

Nasza firma przykłada dużą wagę do starannego doboru produktów, które są w ofercie naszego sklepu, do tego z czego są wykonane i w jaki spoób wpływają na środowiko. Naszym celem jest promocja naturalnych materiałów i tych, które łatwo poddają się recyclingowi. Komentarz Eko Efekt informuje o właściwościach materiałów z których produkt powstał.